there is someone than i missing

Svarar on the frågestund senare idag, mot eftermiddagen antar jag innan min kusin kommer och plockar upp mig! Slocknade 04.14 va klockan när jag kollade på den sist igår, någon gång efter det somnade jag.. Sen kommer min vän Malin runt 10 snåret och ska hämta sin jacka, springer runt och pratar och tänder lampan osv. så fan
där sprack det om att sova ut.. Ska ut till Väddö idag också, det kan ju bli lyckat ändå..!

Jag älskar och kolla i min blogg vilka som kommenterar, älskar och se alla j*vla dubbelmoraler som finns, och sen alla dom fega anonyma.. visst skriv frågor anonymt men då kan det ju ialfl vara mogna frågor.. Vart ju lite shopping igår också, en mjukisdress, tog xs men ändå as stor, men jaja , underställ till fotbollen , sminkborttagningssaker , tights  och lite sånt som man behöver ha !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0