tänk om du var jag

jag vet att det låter helt sjukt nu! men vad ska jag göra? jag vet att jag kan vara ganska känslokall, inte tänka efter.. men trodde aldrig att det skulle hända, något sånthära..och jag skulle nog inte gjort det om jag visste att det skulle förstöra mellan oss..  och de hoppas jag att du vet.. men jag vet inte riktigt heller vad jag ska skriva, jag vet nte riktigt heller vad jag ska göra, gjort är gjort, och det får man stå för . och ja , jag står för vad jag gjort, men ändå.. det är på samma sätt fel, för det var precis den hära saken jag lackade för, sen gör jag samma sak själv, fast 8 månader efter, och ja jag vet att du har mått skit för det hära, kännt dig som en värdelös person , att vi har trampat ner dig ! och jag förstår dig , för det va precis vad vi gjorde, vi kastade skiten på dej , eller jag kanske ska säga jag? men jaja, JAG kastade skiten på dej , sen gör jag precis samma sak själv, och jag vet att det är fel ! Och när verkligen allting mellan oss, dig och mig, du&jag började bli bra igen, då gör jag det här . och då går du från mig, du lämnade mig.. så nu får jag vänta på dig, om du kommer tillbaka snart, om du någongång kommer tillbaka till en idiot, en sån som mig , sån som jag , till mig !
men kom ihåg, vi ska bo ihop en vecka, en hel vecka , 7 dagar, 168 timmar ..
och jag hoppas dagen , då det blir du & jag kommer snart.. för vi har så mycket att prata om ..
VARFÖR FÖRSVANN VI ? INNAN ALLT?


Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( jag älskar dig, men fattar inte att du gör saker som förstörde mellan oss..

2010-11-27 @ 11:12:45
Postat av: Anonym

dåå är vi två.. :/

2010-11-28 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0