Just idag är jag stark, just idag mår jag bra

hora.. min älsklingsjacka gick sönder idag, på 3 ställen..
så jahapp. nu blit det att införskaffa sig en ny, men där kom problemet..
vilken (?) !  har ju sätt en så sjukt snygg fjällräven jacka, men det är som typ en vårjacka.. den är supertunn, ungefär som en vattentät regnjacka men as snygg !  Så det kasnke blir något till våren? Men hur mycket kommer mamma & pappa betala på min jacka? har lite förslag ialfl på jackor, sen så får vi se hur det blir, och vilken det blir ! dom som jag gillar är ialfl dom hära :

as snygga jackor, funderar på den i mitten, plus att den inte var så speciellt dyr heller ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0