jag kör min style & ibland även doggy style

jag skiter totalt i vad ni föräldrar tänker och tycker nu om denna lilla flicka som sitter oskyldig och dold bakom knapparna på datorn.. jag skiter totalt vad alla säger om mig.. eller för det mesta ialfl !
Visst , vissa ord jag säger kan låta så hårda och kalla men det är verkligen inte vad jag vill och menar,
men det blir så, & då får det bli så ! jag kan inte ändra den jag är bara för att ni vuxna stör sig på vad jag skriver, visst jag kanske använder starka ord som ; fitta, hora , kuksugare , horunge osv. men ja , jag är uppväxt med det från min bror, hans kompisar, mina kompisar osv.. samhället gör mig till den jag är !
that's it ! jag är den jag är för tillfället.... och jag vet att jag inte alltid gör rätt , so what? är det kul och vara miss perfekt? skulle fan aldrig tro det ! man lever en gång, och det ska inte gå ut över att ni ska försöka få mig att bli " lilla " flickan igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0