in the happyland

Jag vill ha den dära jackan nu tack
Jag lyssnar mest på bullshit
Jag pratar inte så överdrivet mycket nej
Jag gillar inte skolan
Min bästa vän är hon som är mitt liv
Jag avskyr när folk tror dom är något dom inte är
Kärlek är såbart
Jag gillar att tjata
Jag kommer alltid önska att jag var liten igen
Jag är hemligt förälskad i
Zac Efron
Sist jag grät bröt jag ihop totalt
Min mobiltelefon är min egendom
När jag vaknar på morgonen önskar jag att det är lördag
Innan jag går och lägger mig så skriker jag "godnatt" i hela lägenheten hos mor min
Idag har jag skrattat, gråtit, skrikit , dansat , smsat , pratat , sprungit
Just nu tänker jag på hur ska jag klara mig igenom skolan?
I kväll kommer jag sova
I morgon kommer jag tjata på mamma
Jag hoppas & hoppas
Jag vill verkligen få det som vi hade tillbaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0