IDAG ÄR JAG BAKIS, FÖR IGÅR VAR JAG FULL

kul... vaknar på morgonen , ögonen rinner av trötthet.. men tjejen kämpar sig upp.. tar en dusch och kollar sedan på klockan 05.03, ja godmorgon wendela , skönt att sova 5 timmar.. ! Låg och smsade och pratade i telefon hela kvällen igår, tiden liksom bara försvinner.. & ibland är det så enormt skönt och bara ligga där, med telefonen vid örat, och ibland säga något, så vet man att det är en annan på andra sidan som lyssnar och sen pratar vidare.. igår var det en sån kväll som jag behövde någon ! fan vad det var som en berg-och-dal-bana., vissa ord fick mitt hjärta och småspricka lite.. andra ord fick mig till den överlyckligaste.. jag somnade med ett hlavt underbart hjärta.. men idag är det en ny dag ! skolan ska jag snart ta mig till , och sen hem och plugga aset av mej, och då menar ajg verkligen det, har itne öppnat fysik böckerna än , och har akustikprov imorgon, bra jobbat där wendela på ditt IG ..


tusen gånger om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0