Frågestunden avslutad

sophie

1 . hur ofta plattar du ditt hår ? nästan aldrig
2. ska du byta skola i 8an ? jag vet inte, vill , men endå inte
3. Vart ska du flytta till stan ? Salabacke
4. när va du senast full ? har aldrig vart full
5. När låg du senast i ett dicke och skrattade (a)' här om dagen
6. älskar du mej ? :$ klart jag gör
7. varm oboy elr chailatte ? tror det blir en chai där alltså

P U S S !

anonym:
Du har så jävla bra klädsmak, så undrar var du köper dina kläder, skor och väskor och smycken! ;D - mesta är från H&M Gina och bikbok.. skorna är oftast från dinsko thuns eller skopunkten , väskor är oftast ifrån Friis & company eller Accent

Nikki Classon:
1. Tror du att du kommer in i upplandslaget?- nej det tror jag inte 
2. Sök in i gränby för min skull? (a) - skulle aldrig komma in så nej
3. Tycker du att vi borde börja träffas mera? - ja det tycker ajg verkligen
4. Vem är din allra bästavän?hon vet, julia
5. & varför just den? för Hon är bäst och mitt allt
6. Hur länge har du spelat fotboll/innebandy?- innebandy har jag lirat sen jag var 7-8 tror jag , och fotboll sen jag var 5-6
7. Skulle du kunna lära mej något av de?- det är du som får lära mig 
8. Vad heter du i för/mellan/efter namn? - wendela märta elvira mattsson malmlöv
9. Hur skulle du beskriva dej själv? - pratglad oftast
10. Vad gillar du bäst hos dej? - hmm. förut var det mitt långa hår, nu vet jag inte
11. Hur länge har du bloggat? - haft olika bloggar, kanske 2-3 år, men ingen av dom gamla är kvar
12. Fotboll eller innebandy? - både och , men mest fotboll , för jag suger på innebandy
13. Hur skulle du beskriva mej för någon som inte hade en aning om vem jag var? lär känna henne, hon är bäst
14. Vad är det bästa med mej enligt dej? hela du
15. Hur fansiken lyckas du vara så vacker?! jag är inte vacker, så jag ställer frågan tillbak till dig
16. Älskar du mej? :$ OM jag gör
17. Vad skulle du ta med dej till en öde ö? mobilen 
18. Vad skulle du göra om du fick reda på att du skulle dö om en vecka? jag skulle nog göra allt man inte ska göra, för att bara testa på liksom
19. Vilken är den bästa dagen i ditt liv? det kommer bli en ny bästa dag i mitt liv om jag kommer med i upplandslaget men det är ingen risk.. så jag vet inte
20. & varför, vad hände då? som innan

anonym
Vem hatar du mest i din klass?- jag hatar nog ingen tror jag , men jag ogillar en jävla massa och det är mycket

anonym
har du stora tuttar - tycker du 75C är stort så ja , tycker du det är litet så nej

amanda:

Varför klaga på andra, när du gör samma sak? ..- jag klagar inte, ajg säger vad jag tycker, och jag gör inte samma sak , jag har inte tagit min första fylla än.. så du kan inte riktigt säga att jag gör samma sak..

Rebecka Larsson:
Hur lång är du? 162 centimeter
Är du rädd för något?- en massa saker
Vart vill du åka just nu?- bort från allt, dit allt är bra
Har du syskon? - en storebror , & en halvsyster

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0