Du var min styrka

Sen hon kom in, så bryr du dig inte om mig, du skriker bara på mig hela tiden, du ställer aldrig upp på mig , det gör du verkligen ALDRIG ! Aldrig när det gäller min fotboll , för den skiter du i, precis lika mycket som du skiter i mig ! Jag hatar dig inte, men jag tycker fan inte om dig nu, ! Du är min mamma, men för det ska du även visa mig din respekt, du slår mig inte, men med dina ord dödar du mig.. Dom kommer som smällar som jag inte klarar av, fan ta dig, fan ta allt! Varför kan du inte älska mig för ? Varför kan du inte sluta gnälla på mig ? Varför inte bara älska mig , för mamma, det är nu jag behöver det som mest,! För nu orkar jag inte med saker, du gör ingenting som andra tycker är konstigt, herregud, jag är 14 jag klarar mig, jag klarar mig perfekt, min pappa ger mig allt.. Varför kan du bara inte ge mig lite av allt som min pappa gör för mig, han kanske inte älskar allt jag gör, men han vet att jag brinner för fotboll och innebandy, han ställer upp.. Han vill se sin dotter lyckas, men det vill fan inte du!!! En gång mamma, då var du min styrka, min förebild, mitt allt. Jag ville aldrig se dig ledsen, men nu kan du ju ta hand om min "lillasyster" istället, bry dig inte överhuvudtaget! Fuck it

Kommentarer
Postat av: Malin R

Wendelis :( <33333333333333333

2010-11-05 @ 23:37:31
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0