du såg smällarna han fick , varför gjorde du ingenting? du bara stóg kvar...

vaknade lite titt som tätt inatt. kollade om pappa hade kommit hem.. men det hade han inte.. förberedde mej totalt för en katastrofutskällning.. jaja, man lever bara en gång, men jag lovade han ialfl att jag åkte hem , men trotts det vände jag och åkte tillbaka.. så jag får skylla mig själv, men utegångsförbud var lite hårt straff. då att jag just hade planerat denna helg någelunda bra.. men jaja ! idag blir det ialfl innebandy match för hela slanten , det blir mot Valhall.. ingen aning om hur bra eller dåliga dom är , men kul ska det bli ialf. och ikväll hemmakväll -.- ! och imorgon iväg till Norrtälje för att glo på fotboll på bästa Rimbo IF !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0