det finns alltid lite ärlighet bakom " jag skojar bara "

Du heter: wendela mattsson
Smeknamn: blenda
Låt som när du är ledsen sörjer till: spellistan på spotify
Beroende av: snask
Vad tror folk om dig? olika
Stämmer det? vissa
Vad får du oftast komplimanger för? att jag har fint hår
Hur imponerar man på dig? att man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ring mig
Har du haft sex idag: nej
Hur svarar du i mobilen: olika
Vem ringde du senast: mi padre
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kom ihåg att plugga
Sov du ensam: inatt ja
Brukar du komma i tid: alltid/oftast/ibland
Hur känner du dig nu: seg
Vanligaste färg på dina kläder: blandat
Vad tycker du om fötter: EOW
Vad saknar du: barndomen
Hade du en bra kväll igår: HELT OKEJ
Favorit dryck på morgonen: milk
När brukar du oftast gå och lägga dig: 21.30- 23.00 , somnar sen när jag vill
Är du blyg?: nja
Sysslar du med någon idrott: m
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae
Har du spytt offentligt: ja
Är du nöjd med ditt liv: mmjo, faktiskt ! Fast det kan alltid bli bättre
Är du bortskämd: ja, lite
vad gjorde du idag: skolan och plugg
Vad gör du i morgon: skolan och chill
Vad är det värsta du vet?  att sitta på en skolkbänk och lyssnar på fröken babblar
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja
Vad är det finaste du fått?: allt som jag har fått
En speciell dag du minns: när jag träffa Julia första gången
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika.. beror på vem jag vill prata med
När grät du senast: i natt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: allt jag vill
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: ja, i framtiden
Är du musikalisk?: näfan
Vad dricker du helst när du är törstig: det som finns hemma
Bor dina föräldrar tillsammans: skilda sen 7-8 år tillbaks
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0