det är dags att tänka efter & jag vill inte följa med

orkar egentligen inte med alla folk som snackar så mycket skit om mig, eller inte bara skit, det är massa andra saker också.. snack överhuvudtaget ! det gör mig galen , arg , besviken, folk som jag litat på vänder mig ryggen , folk säger att jag gör ditt och att jag gör datt.. jag vet vad jag gör folket, är det okej då eller? jag har inte bett om eran åsikt, så snälla ! Håll snattran inne, vill inte att alla ska veta vad jag har gjort, för varför ska dom veta vad jag gör ? om dom ändå inte bryr sig när jag inte har gjort något?  Okej visst, vi håller på i skolan, fattar att folk ser? alla kan se, jag bryr mig inte? men att några små tjejer kommer fram till mig och snackar om att jag är en player , där går min gräns? jag och tim gjorde slut för ungefär en vecka sedan ? jaha och? han är ingne alls för mig, jag känner knappt killen.. så jag bryr mig inte ett dugg om honom, och vi kände aldrig´varandra heller, och då låter det säkert sjukt eftersom vi hade ett såkallat förhållande? men jaja whatever, jag tycker inte om honom, har ingenting för honom längre, inte ens min respekt.. inte efter det ! Men ja , jag och ..... håller väll på lite grann, och visst får ni säga eran åsikt och så vidare, men säg den till mig istället för att snacka med alla b-klass kompisar, för flera behöver inte snacka om mig.. och dom tjejerna som sa att jag var player var ändå mogna på sitt omogna sättt.. för dom stog för det , sa det direkt till mig.. men dom ska ändå inte lägga sig i.. me jag orkar seriöst inte bry mig heller.. jag umgås med dom jag vill, gör vad jag vill med den jag vill.
jag kanske vill göra det jag gör med .....? det vet ni ju inte eller hur? jag kanske tycker om honom sjukt mycket? jag har vänt mig till honom så mycket, han har hjälpt mig så sjukt mycket, så det kanske är bra det här som händer? vad vet jag ? vad vet ni ? INGENTING !  , så snälla , stäng era käftar och låt mig leva mitt liv som jag lever det, jag gör misstag, det gör alla.. men jag lovar er, jag lär mig av dom ! Tycker samtidigt som det är tragiskt att folk sitter och snackar så mycket skit om folk dom inte ens känner så känner ja ändå lite glädje, för det bevisar att dom vill lägga sig i in my life..och det är såhär kul med folk som själva är missnöjda mig sig själva, så dom vill sänka andra ! jag har själv vart nere i en depptid, och nu är jag uppåt igen.. och det är en sjukt otroligt bra känsla ! jag har gjort mitt nere på botten, jag är snart på toppen !

GRYMT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0