alla dom galna sakerna jag gjorde , gjorde jag för att få dom bästa minnena

Sitta i sängen , zippa mellan kanalerna, småsova lite här & lite där..?
mjo, så har min dag låtit, ganska chill om jag får säga't själv !
imorgon drar jag mig tillbaka till mina trakter , men lika fort som jag kommer hem drar jag mig till stan för att kolla innebandy på några, köpa en ny jacka (?) sedan dra på middag till min mamma's kille's syster, jodå det funkar det med ! Fick reda på att vi har en sånhär underbar vecka också
måndag ; träning
tisdag; pluggning
onsdag; match
torsdag ; prov 2 st
fredag; 2-3 läxor,
vilken dunder vecka, kommer bara bestå av skola , plugg , träna ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0