YOU SPINN MY HEAD GOES ROUND

var och tränade fotboll igår för fotbollsklass, riktigt trevligt. Fick träffa Nikki , Filippa , Lina , Felicia , Amanda & Emma.. & träning rullade på helt okej faktiskt, kändes ändå ganska bra.. eller ja, hoppas det! fast om jag mot någon förmodan skulle komma in vet jag inte om det blir ett ja eller ett nej , för jag vet inte om jag kommer orka med det, men nu har jag provat på, kommer jag in får jag tänka lite, kommer jag inte in så behöver jag inte tänka ! :D  menmen.. skola idag, ganska oskön dag, har engelska och svenska, dom ämnen jag hatar mest !
uppdaterar latero ciiiiaaao ! '


jag tackar din pappa och mamma att dom fuckade dig, coh jag tackar min pappa och mamma för att dom fuckade mig , och att vi bodde just i knutby, för annars hade jag aldrig träffat dig, min älskade vän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KNULLA HETER DE, prata svenska din tönt!

2010-12-11 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0