inget snicksnack om den saken

dom hära dagarna har det ju inte direkt hänt någon skillnad i min blogg, förutom några enstaka skitinlägg.. meningslöst alltså ! sitter just nu inne på msn och snackar loss med Jonathan om imorgon, wiiiho för hans del alltså ! ;) min kväll kommer befinnas hemma hos Josefin med lite folk, sen vet man inte vart man landar !
Min dag idag då? jo åkte ner till stan , mötte upp Josefin och Malin, vi gick runt , köpte lité, letade klänning t josefin, som hittade en , as kalas bra ! köpte en ring jag skulle ha tills nyår, men glömmer den såklart hemma hos mi madre, kanonbra det med sörrö. Åkte hem till mamma en snabbis och visade lyan för J & M , sen ner på stan igen , missade bussen , kom hem , amanda marie sofia stefan putte sandra och markus kom hit, käkade och planerade lite inför resan vi ska göra ihop, följde sedan med tjejerna hem till dom i ungefär 15 minuter !
Natten mellan nyår och nyårsdagen är det jag som ska köra igenom , hej tröttast på nyårsdagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0