up with the hands like I don't care

dagarna som jag inte har bloggat har jag suttit med min mobil, smsat. ringt. fått samtal. gråtit. as hell. kännt mig allmänt svag och helt nere. försökt få kontakt med världen på andra sidan. jag tappade han totalt, mina fina vän felix , åt helvete med allt !
det är nyår på fredag, och det ska jag fira som fan tyyp ! ska skaffa mej en ny blogg tills dess med, fixar det när jag kommer hem t pappa, allting är nytt där, nytt och fräscht bara bra , hoppas jag !
åkte med morfar och mormor t mediamarkt, mormor skulle köpa en ny mobil, så jag gick och kollade med henne efter en mobil , försökte dra på med en iphone, men hon förstod ju knappt 0 på den , haha ! så det vart någon NOKIA, men det duger perfa för henne det ! :) åkte sen till donken och käkade, sen t gränby, hittade 00000000 på rean ? HALLLÅ?!?! sprang även på Jesper & Felix i typ 1 minut....
orkar inte blogga, ska sova.. imorgon får jag träffa Josefin och malin också, fan vad bra ! och min pappa, love !
i somras var allt bäst ,saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0