svar på fråga

Anonym : Kan inte du berätta om vad som hänt mellan dig & Felix , och sen även hur ni blev så bra kompisar och när? :))

svar : jo visst kan jag det ! Allting började i 6;an , Jag hade bytt skola till Almunge, och Josefin och Felix vart tillsammans, jag fick ju då självklart bra kontakt med Felix & pratade med honom om det mesta ! När det tog slut för mig och min dåvarande kille var Felix den jag snackade mest med, han visste vad jag snackade om ! Det gick ganska fort för han och mig att bli riktigt bra kompisar , han var ihop med en av mina närmaste vänner och sen även hans kusin hade en utav mina närmaste vänner som flickvän , så då blev det ju att vi träffades utanför skolan och sånt! När alla andra gick, var det Felix som stog kvar.. Tiden gick & vi blev bästavänner. Vi började sjuan, jag skaffade en ny kille som heter Jesper, alltså Felix kusin , Josefin och Felix vart tillsammans igen , sakär er och ting hände.. Även där var Felix min bästavän, genom allt ! Vi har haft vårat bråk, jag tror det vart ett när jag har kännt att jag har förlorat Felix föralltid, han kommer inte komma tillbaka till mig , han har gått vidare ! När Felix och jag har bråkat då har allting rasat, för han har byggt upp så mycket i mig, inte för att låta som någon hejkonbacon, men det är såhär det är ! Felix stog alltid på min sida, jag visste vart jag hade honom , min fina vän ! 8;an nu då , I början av 8;an kommer jag inte riktigt ihåg, folk snicksnackade så mycket skit om mig ,och om honom ! så jag vet inte riktigt vad man ska tro och säga om början på 8;an förutom att Felix även där var han som han är nu för mig.. I mitten på halva höstterminen hände det något mellan mig och Felix, vi började hålla på, och i början var allting perfekt, ialfl i mina ögon. Jag va glad över det mesta ! Det hände lite grejer mellan oss som ajg inte tänker skriva ut.. Men sen så snackade vi kanske inte på 3-4 dagar? Vi smsade ingenting, snackade inte i skolan .. Så då snackade jag med Jesper om allting, ( ja han jag va ihop med innan , och felix kusin är det också ) och han sa inte så mycket, så då började vi prata och sånt ! Sen en dag får jag ett sms av Felix, då vändes hela mitt liv.. allt det som vart bra rasade , jag förlorade Felix helt och hållet, jag är halv , mina ben viker sig , mitt hjärta har rasat och jag är inte levande, för allting som hänt för mig eller med mig har ajg berättat för Felix, och sen gör jag en sånhär sak mot honom , det är fan inte okej ?! Men jag har försökt att få allting bra, träffade honom och ville snacka om allting, sa att jag inte menade det jag skrivit osv.. Sa att jag menat allting jag skrivit t Felix, för det har jag verkligen , felix är the love of my life, eller hur ska man säga? Grabben med G eller hur ska jag säga det? Jag älskar Felix, och jag klarar mig inte utan honom, han har ju hjälpt mig genom allting.. Min älskade vän !

Felix, om du läser dethära, så hoppas jag att du vet att jag inte vill ha det såhär, vi måste ju kunna lösa dethära , du & jag ? efter allt vi gjort och gått igenom? jag älskar dej vännen , och jag vet att jag inte klarar det hära utan dig, som min vän . Dom hära dagarna utan dig har vart pain in the as , har inte orkat gjort någonting, vill inte göra någonting, för jag skulle inte klara det, för jag vet att jag är utan dig, och utan dig kan dom lika gärna skjuta mig !!!

♥ allting som började så bra, ska sluta bra. inte såhär ..


jag saknar dig vännen, jag vill bara göra allting bra igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0