somebody is gonna to break it, and somebody is gonna to make it

Dag 02 , - min första kärlek

det var på dagis, men nu snackar jag inte en kram & puss på kinden, så min riktiga kärlek var i 7;an med Jesper.. I den killen var jag så otroligt kär, han var liksom hejhoppgalopp speciell, jag tyckte om att bara vara med honom.. men dum som jag var ( är fortfarande ) jag ganska tjatig & trodde alltid att dom var sura bara för att man inte pratade med varandra hela tiden , vårt förhållande var ju inte speciellt långt, ungerfär mellan 1&en halv månad till 2 månader, men det hann ändå hända en hel del ! Den dagen det tog slut trodde jag att hela mitt liv vändes upp&ner, en fjortis hade ju hittat en kanonfin & bra killle, och sen tog det bara slut.. jag ringde till honom direkt när jag kom hem , satte ute i -22 grader och grinade samtidigt som jag pratade med honom.. vi hade ingen kontakt efter det, vi bråkade bara massa skit bråk osv.. idag är Jesper en utav dom killar som jag litar på upp till 100% och en helt underbar vän , ! & det är exakt 1 år sen som vi var tillsammans, tiden går fort eller vad säger du ? Det tog i vilket fall kanon lång tid innan jag kunde glömma Jesper & sluta sakna honom, han var ju liksom den bästa i mina ögon .. kanske är lite pinsamt & skriva det här i bloggen, jag vet inte vilka som läser eller så.. men killen är en helt kanon kille, & han är förjävla bra vän !


Kommentarer
Postat av: J.Larsson

GILLA

2010-12-23 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0