ser att han är skitskrajj, som om att jag är en vithaj

Att jag vill ha – är allt som jag inte kan få
Att min senaste kyss – var med felix
Att jag lyssnar mest på – Låtar som har en betydelsefull text
Att jag pratar – För snabbt, för mycket och utan att tänka
Att jag inte gillar - Att känna mig ensam
Att min första riktiga kyss – Var med en jag tyckte mycket om då men skäms över nu i efterhand
Att jag avskyr när folk snackar – Om mig och tror sig veta hur jag är fast dom inte vet ett skit
Att kärlek är – Något att det vackraste som finns
Att jag gillar att – chilla
Att jag aldrig kommer att – Hoppa fallskärm eller bungyjump
Att jag är hemligt förälskad i – pass
Att sist jag grät var – Bröt jag ihop
Att min mobiltelefon är - på lagning
Att när jag vaknar på morgonen – 'ringer mitt alarm maxat 
Att innan jag går och lägger mig – Måste jag smsa eller prata i telefon med någon
Att idag har jag – shoppat, knarkat alvedon sovit
Att jag just nu tänker på – Hur jag ska orka gå till skolan imorgon& han
Att i kväll ska jag – Sova gott och försöka att inte tänka för mycket
Att i morgon kommer jag – Inte ha några planer för vad jag ska göra
Att jag hoppas – Att allting löser sig till slut på ett bra sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0