nytt meddelande

OM DIG:
vilken klass går du i?
8B
Vad har du för hårfärg?såkallad ljushårig med 1dm utväxt 
Hur lång är du?
163 cm från jorden
Har du någon pojkvän? Nej
Vad brukar du göra på fritiden? Träna, vara med folk , spela match
Vilka umgås du med? Folk som gör mig glad

SENASTE:
du kramade?
Jsfne
Du pussade? Felix
Du sov hos? Malin
Du smsade? Felix
Som smsade dig? Felix
Du ringde? Pappa
Som ringde dig? Mami
Någon sa till dig? när kommer du hem?

KÄRLEK:
blir du lätt förälskad?
Det skulle jag nog kunna säga ja på
Är du kär i kärleken? Ohja!
Är du kär i någon just nu? tror så
Är du förtjust i någon just nu? jodå
Tror du på ett föralltid? Ja, det gör jag
Har du haft ett seriöst förhållande? 50/50
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
Har du krossat någons hjärta? Ja
Kysst någon du sedan ångrat? Ja tyvär..

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? Yes, men på två håll
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Hah, nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? jajamensan
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? OM jag har
Vem betyder mest för dej i din familj? Morfar och pappa
Har ljugit för mina föräldrar om vart jag är någonstans? Haha, för ofta (a)

VÄNNER:
Du har vänner? Yes
Vem/vilka var du med sist? Majsing Josefin & Julia
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Såklart!
Är det okej att ha kill-kompisar? Ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? Ja,
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Ja..

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? Lite kanske
När grät du senast? Today
Du har gråtit över en kille? OM jag har
Vem bråkade du senast med? Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0