lite mörkare tider sådär mot vinternskvällar

Hejsan bloggen ! jag vet att jag inte bloggat någonting alls under ett par dagar, har inte haft tid till det heller, mitt internet har kapsejsat och jag har fått mina utbrott på datan osv... men nu jobbar vi bra ihop igen , he-he-he !
Igår lirade vi match mot Alunda, vart en skön vinst med 6-1 , mycket bra jobbat där tjejer ! Senare på kvällen kom Josefine hit, vi snackade på som vanligt osv. Hon åkte väll hem sisådär mot halv 11 taget(?) för då höll jag på och dö för att jag var enormt trött.. la mej och kollade på film och smsade lite, sen somnade jag pladdask..

Idag då ? Jo klockan ringde kvart över 6, jag gick upp & tog en dusch och sedan valde jag kläder, åh satan vad det kan vara svårt (?) att komma på när man är trött, men jag bestämde mej i vilket fall för en outfit bestående av crocker jeans & en tight vit tröja med puffärm på, det passar perfekt till mina converse mitt i vintern..
Det blir neutralt angående sminket på väg över till Åland, & sen på hem vägen slänger jag på lite solpuder & sånt.. för er som bryr sig vill säga ! ;) Men jag ska försöka få med mig kameran, & sen försöka få med några bilder till denna makalöst tråkiga blogg med bara gamla bilder ! & efter jul mina vänner, då kanske en stor sak kommer hända, hoppas hoppas hoppas ! 

so long





I'm gonna love you like I never been hurt before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0