jag laddar denna dag med lantchips tuttifrutti passion toblerone & tropiskafrukter, livet leker

Hemma dag idag ? - ja
varför ? - ont i hela kroppen o orkar inte skolan

haha tönt.se men jag orkar verkligen itne skolan just nu , får lov idag, wunder ! var ju som sagt på Åland igår med innebandy laget, vi kom hem med en vinst och det kändes kanonbra,  för det var precis vad vi behövde.. imorgon åker jag in till City med Josefin , här ska alla julklappar inköpas och jag måste även hämta min mobilladdare hemma hos mi madre, what the fuck den nu gör där? ingen aning..
& inser nu att jag inte är så förbannat van med att vara hemma denna tid på vardagar , för jag hittar ingenting att kolla på on the TV , så film och säng, here i come ! Kör dubbelpass ikväll med träningen , kör innebandy först, sen rullar  jag mig vidare mot fotbollen !

Allt detta gör mig galen, jag vet fan inte vad jag ska göra.. inlove


Kommentarer
Postat av: michis

jag älskar dig

2010-12-23 @ 16:06:43
URL: http://feliciamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0