in your'e eyes i feel love

Dag 1 - om mig själv !

ja vad ska jag egentligen skriva om mig själv ? jag är en vanlig 14 årig tjej som både bor i Uppsala city & Knutby lantis, jag lever för dom folk som finns i min omgivning, lirar innebandy gör jag också i dam 3;an med Almunge IK & fotboll kör jag stenhårt med i Rimbo som lirar i div3 , kalasbra det sörrni ! Jag är just för tillfället brunhårig, ganska normallång och så vidare.. jag älskar att inte vara hemma (?) , älskar däremot att flänga runt och ha nollkoll på vad jag gör.. HA-HA-HA !  Jag är pratglad som fan , hyper oftast och beter mig lite hejkonbacon mot folk som jag inte tycker om eller känner, jag är expert på att dömma folk som jag inte känner..
I mitt liv varar ärligheten längst, i mina ögon är folk som tror dom är något och ser ner på folk är lika med Z E R O  i mitt liv & mina ögon,!  jag vet inte vad jag ska skriva, så innan jag börjar skriva ner massa så sätter jag punkt här och slutar genast att skriva, så ni får ha det kanon .. pussar i lastar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0