I would die for you, but you wont do the same

skolan flöt som ett flöte i vattnet, och det sjunker när man får fisk, och så gjorde även min dag, tills sista lektionen startade och slutade, då släppte fisken och flötet flöt upp igen, toppen..  nu laddas min ipod för fulla muggar, på torsdagar brukar batteriet sjunka från 100% till 13%, och då är det helt klart rätt att ladda den på nytt, och med det slänger jag även in lite känslomässig musik och bravader, så man klarar sig igenom svenskan mattematiken engelskan och så alla andra helt ovärda lektioner, den enda värda lektionen vi har är väll då idrotten, eftersom jag älskar idrott.. men jaja , nog tjatat om vad jag älskar och inte älskar, skolan tar i vilket fall död på mig, för har 2 kanon viktiga prov på måndag, kemi & svenska, jippiekajejmotherfucker's , här ska det skrivas  MVG.. så kiss and gådbajj, här ska det nog ändå pluggas.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0