hey outfit

är hemma hos mi padre nu.. har sovit shoppat och pluggat denna söndag. knarkat alvedon har jag för den delen också gjort, min hals och mitt huvud har inte samma kombo som hela min kropp har, vilket är ett helvete eftersom jag måste då hoppa min träning imorgon med innebandy lag1, och då blir det ingen fotbollsträning efter innebandy'n heller, känns sisådär lagom surt.. sitter och letar klänningar tills ¨nyår, det lutar åt Harbo med Felix Jesper och annat folk, eller så blir det uppsala city, lite b-klass sådär men det får la funka om det inte blir något i Harbo,. fan vad jag vill ha nyår nu , om planerna blir som tänkta vill säga..
orkar inte sitta och skriva mera, mitt huvud är dött och jag tror jag har feber.. fifan !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0