"gilla min status så skriver jag vem årets du är" kriget är igång på facebook

svar på frågestunden :

Postat av: nikki

1. älskar du mej?- överdrivet mkt
2. dumbom, varför ville du inte gå på gränby?- för jag ballade ur helt enkelt
3. träffas snart?- ohja
4. vad tycker du är bäst med dej själv? - hmm, jag har nog allt lite humor bakom mig
5. vilken kroppsdel är du mest nöjd med?- där skulle jag nog kunna säga kaggen, för det jobbar jag på, den ska bli en platta med sixpack snart, ohyes !
6. fotboll eller innebandy? - fotboll
7. vad skulle du ta med dej till en öde ö? :D - mitt liv
8. hur gör du för att bli så vacker? - jag gör ingenting, för jag är inte vacker
9. hur många olika sporter har du hållt på m? - fotboll, innebandy , pingis(?) , gymnastik
10. skriv vad du vill om mej? :D - underbar, älskad snäll finns alltid, !

Postat av: julia djurström

berätta lite om ditt & jespers förhållande förr? och hur är det mellan dig och felix nu ?
va hände med dig&tim ?
Berätta lite om hur du har det med kärleken ..
Ehm jaha jaja okej visst, mitt och jesper's förhållande var väll sådär, visst hade man bra stunder osv. men det vart uttjatat, bråkade osv. och sen lite andra grejer kom emellan osv.. mig & felix? ja jag kan väll inte säga mer än att han är en av mina närmaste vänner & att den grabben får mig att må bra, han är nog den killen som vet mest av mig, han är som min bror ! <3 Hände och hände , det hände väll inte så mycket, drog runt som en fjortis , vart ett strul & sen tillsammans.. haha pinsamt hur det kunde bli så, det var ju liksom aldrig någon riktigt LOVE mellan oss, han var nog bara en helt kanon snäll vän.. inget mera !

Postat av: sophieriksson

1. har du något minne med mig ? - alla gånger vi skrikit fitta & hora till varandra i 5-6 6-7; an, omogna små äckliga fjortisar va precis vad vi var då, ;)
2. trivs du bra i stan ? har inte bott där så länge, men ja
3 . kommer du gå kvar i almunge ? - ja det kommer jag
4. vänter elr höger fotat ? - höger
5. skriv vad du vill sötis :) - du är enormt saknad vännen

Postat av: anonym

Är du oskuld?- nej
Var köper du dina kläder? - gt vero moda h&m cubus vila holmlunds bikbok
Tycker du själv att du är en fjortis? - nej det gör jag inte
om inte vad är en fjortis för dig? - vilken fråga haha? en fjortis för mig är en översminkad tjej dold av spackel, en tjej som är så himla osäker så att hon gör allt för att alla ska se henne och driver runt och tror den är någonting.. & hur jag ser på en fjortis , det är bara en mening STACKARS PINSAMMA OSÄKRA PERSON! men vill amn vara fjorts så kan man, !

Postat av: anna

visste du att jag saknar dig ? :( - saknar dej med
när ska vi träffas ? <3 - när vi båda har tid ! <3

min lilla minifrågestund fick ni nu svar på ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0