Even if I cry, then you always shine, and make me smile

På julaftons morgon tänkte jag då ta och berätta om mina föräldrar, så jag gör ett tappert försök..

Mina föräldrar vart på olika i håll i 6,7 elr 8 år, jag bor lika mycket hos min mor som hos min fader, Mamma bor i uppsala city med en ny kille och hans dotter, medans pappa bor kvar ute på landet med oss, min bror & jag vi är en familj ! Pappa är nog mitt allt tror jag , utan pappa så skulle jag inte kunna andas, han är mitt liv trottsallt.. utan mamma hade jag nog ändå kunnat leva, för hon är inte som min pappa, men mamma är ändå bäst !
Mamma är 39 år & har svart ganska kort hår, hon är kort överhuvudtaget, Pappa är 41 år och ganska lagom lång, han har brun/svart hår och lever för brandkåren, och mig och min bror.. jag älskar er !

Jag har inte den dära dotter&mor kontakten med min mamma, vi pratar nästan aldrig om saker som jag har gjort eller saker som hänt mig, jag klarar itne av att prata om det med hon , för hon skulle nog bli ganska arg på mej, och det skulle bara kännas totalt pissed of mot henne efter allt hon gör mot mig, så ibland när mina adhd inlägg kommer upp, då ä det för att jag inte klarar av att berätta eller att det blir för mycket med mina halv lilla syster, men sånt är livet, amn får leva me det !

Jag har nog ändå ganska bra kontakt med min pappa ,  jag skulle kunna berätta nästintill allting till honom..
Pappa blir aldrig arg på mig, han skriker över mig osv. men han är aldrig arg. han blir bara besviken och skriker ut sin besvikelse, sen är allting bra ! Pappa , du är grym jag älskar dej !


Mamma och pappa, jag älskar er , även om jag är som jag är !



Om ni orkade läsa tills hit, så God Jul på er alla ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0