.

ännu en dag har gått
vardagens sysslor har passerat som i dis
gick en stund ner på stan och där har allting frusit till is
du behöver inte svara mig
men jag måste tvunget skriva för att förklara mig
tro mig när jag säger att jag älskar dig att du finns i mina tankar under dygnets alla timmar
tro mig när jag säger att jag saknar dig
jag känner ingen glädje i det som förr fick mig och skratta
ännu en natt är här, med bilder och minnen som jag delar med dig
trotts att du rest din väg finns du i huvudet, du är kvar här hos mig
men den trygghet som din kärlek & vänskap gav är borta nu ,
jag är vilsen på ett stormigt hav
jag ångrar mig så, kan du någonsin förstå att luften som jag andas är drömmen om oss två
TRO PÅ MIG ! snälla gör bara det ! jag klarar mig inte utan dig
jag har blivit halv.. knäna har vikit sig.. men mitt huvud , ska hållas högt, & mina ögon ska inte fyllas med tårar mera.. det räcker tillräckligt med dom som kommit !
kan du bara inte förstå, I DO EVERYTHING FOR YOU BABY, I WOULD DIE FOR YOU , BUT YOU WOULDN'T DO THE SAME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0