dödsrädd att leva. livrädd att dö

har precis tagit mig en tjolahopp dusch, ingår där är då inpackning peeling ansiktsmask rakning & divarse.. mucho grejt ! jag antar att Josefin & Malin dom góa tvillingarna tittar ner snart, för dom är också hemma idag. så då blir det mys med dippo chippo och leeeeesk + en as kalas bra film 5/5 toast's på det !
rimbobyxor wesctröja & ginatricotlinne, det är min outfit idag, + en snygg boll på skallen, NZ det  ! '

min mobil kommer snart dö & min laddare är i uppsala.. vid sånna här tillfällen hatar jag att mamma bor där hon bor & pappa bor där han bor.. ! SUUUG !


när jag ser bilder på mitt hår hur det såg ut då, ångrar jag mig, SAKNAR MITT HÅR !


Kommentarer
Postat av: lottiis

ååh hjälp.. kunde du inte ha klippt bort mig? xD hahah

2010-12-22 @ 17:22:08
Postat av: wendela

du är för bra söt där du , så knappast ! :D

2010-12-22 @ 17:48:32
URL: http://wndla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0